Dažniausiai pasitaikančios klaidos išoriniame SEO optimizavime

Išorinis SEO yra pakankamai sudėtingas procesas, kuris reikalauja tinkamos patirties, pasiruošimo ir įgūdžių. Lyginai taip pat, kaip galima pasikelti pozicijas organinėje Google paieškoje, su atgalinėmis nuorodomis galima ir prisidaryti žalos, jei nuorodos bus netinkamos ir dėl to gali nukristi raktinių žodžių pozicijos.

Neretai pastebima, kad daugelis SEO paslaugomis užsiimančių žmonių į išorinį nuorodų tinklo kūrimą žiūri labai primityviai ir naudoja paprastas strategijas, kurios veikdavo prieš penkis – šešis metus, tačiau nebeveikia šiandien.

Šiame straipsnelyje pakalbėsime apie populiariausias klaidas, kurios daromos stiprinant svetainę išorinių nuorodų pagalba.

Besaikis tikslios atitikties pavadinimų naudojimas

Talpinant naują nuorodą reikia pasirinkti, koks bus jos pavadinimas. Tai yra lankytojams ir paieškos sistemų robotams matomas tekstas. Pastebime, kad kai kurie straipsnių su nuorodomis talpintojai visur kaip pavadinimą deda tikslios atitikties raktinius žodžius. Tai yra trumpas kelias į Google baudą. Tikslios atitikties pavadinimų nuorodose turėtų būti 1-5 procenta, imant nuo bendro nuorodų skaičiaus.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos išoriniame SEO optimizavimeNuorodų talpinimas įtartinuose puslapiuose

Kiekybė nėra svarbiau už kokybę. Prieš talpinant nuorodą, reikia įsitikinti, kad šaltinis yra patikimas. Atkreipkite dėmesį į šiuos SEO parametrus : šlamšto (spam) rodiklis, SSL sertifikatas, turinio unikalumas, išeinančių nuorodų skaičius.

Nuorodų talpinimas tematiškai nesusijusiose svetainėse

Dauguma atgalinių nuorodų turi būti tos pačios temos, kaip ir vidinis puslapis, kuriam yra kuriama nuoroda. Tokia nuoroda Google požiūriu yra gerokai vertingesnė ir duoda daugiau naudos kalbant apie reitingavimą natūralioje paieškoje. Jeigu Lietuvoje tokių svetainių trūksta – pasižvalgykite jų kitomis kalbomis. Tai galite padaryti tiesiog Googlindami. Procesas užtruks, bet verta į tai investuoti savo laiko.

Dėmesio nekreipimas į šaltinių autoritetingumą

Kiekviena svetainė turi savo domeno bei puslapio reitingus. Tokius reitingus galite matyti MOZ. Stenkitės nuorodas talpinti į aukštesnio nei 30 balų svetainėse. Taip pat atkreipkite dėmesį į puslapio spam reitingą. Nerekomenduojama talpinti nuorodų, svetainėse, kurių spam reitingas – virš 10 iš 100.

Nesekamų nuorodų nenaudojimas

Nesekamos (no follow) nuorodos neduoda daug naudos išorinės optimizacijos reikaluose, bet jų nebuvimas atrodo labai įtartinas Google. Dažniausiai nesektinos nuorodos būna socialiniuose tinkluose, diskusijų forumuose, komentaruose po straipsniais, kai kuriuose naujienų portaluose.

Paskelbtų nuorodų nepopuliarinimas

Daug daugiau naudos duoda tos nuorodos, kurios pritraukia lankytojų srautą, arba kitaip tariant, ant kurių yra spaudžiama. Tai mato ir vertina Google. Apie savo naujai sukurtas atgalines nuorodas galite skelbti socialiniuose tinkluose, tinklaraštyje arba dalintis forumuose.

Vertingos informacijos apie SEO paslaugas ieškokite šiame bloge : Digital Star optimizavimas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *