Papildus sportui reikia mokėti naudoti teisingai

Papildai sportuojantiemsTam, kad papildai sportui būtų veiksmingi, reikia mokėti juos tinkamai naudoti. Tai pats pirmiausias ir svarbiausias punktas. Žmonės, kurie tikisi, kad vien papildai sportui nudirbs visą darbą ir iš jų suformuos sportininkus, labai klysta. Papildai ir yra tik papildai, papildantys kažką, kas jau yra. Bet apie viską nuo pradžių.

Riebalų tirpinimas

Ne visi papildai sportui garantuoja sportiškumą. Kiti labiau susiję su lieknesniu kūnu be riebalų. Štai tokie papildai kaipReducil ir panašūs su tokia sudėtimi labiau skirti antsvorio ar tiesiog per daug riebalų turintiems žmonėms. Esant normaliam ar didesniam fiziniam aktyvumui, taip pat saikingai maitinantis, arba šiek tiek mažiau negu reikia dienos kalorijų normai užtikrinti, su maisto ir sporto papildais greičiau kris svoris. Tai yra, greičiau degs riebalų sankaupos. Tad reikia nesupainioti, kokie papildai tau yra reikalingi. Tiesa, kaip minėjome, jeigu vartosite papildus, bet visiškai nesportuosite, tai net ir tam tikra dieta nenudirbs viso darbo.

Pajėgumo didinimas

Kitos rūšies papildai didina pajėgumo, fizinio aktyvumo stiprio galimybes. Ne visi esame vienodai galingi, ir jeigu visgi sportininkams prireikia tiesiog nuversti kalnus, tai jau geriau turėti tikrai stiprų fizinį pasirengimą. Jo neturint, bus sunku. Tam tikri papildai sportui yra uždrausti varžybose, olimpiadose. Jeigu sportininkai juos vartoja, jie greitai gali būti diskvalifikuojami, išmetami iš žaidimo ir iš varžybų. Tad tokius papildus gali savo malonumui vartoti nebent tie sportininkai mėgėjai, kurie neplanuoja dalyvauti jokiose varžybose.

Raumenų auginimas

Bene populiariausi vyrų tarpe papildai sportui susiję su baltymine mityba ir su raumenų auginimu. Vyrai gali noriai gerti įvairius papildus, skatinančius baltymų virtimą raumenimis, ir pačių baltymų kiekio didinimą. Jeigu vyrai užsiimakultūrizmu, vėlgi tam tikri papildai būna draudžiami. Nes su jais galima per greitai ir nesąžiningai „užpumpuoti“ raumenis. Kartais, kitais atvejais, raumenų auginimas gali būti efektyvus ir be baltymų papildų. Bet tuomet žmogus, kuris bando tuos raumenis užsiauginti, turi tikrai labai gerai prisižiūrėti ir, taip sakant, nenutrūkti nuo grandinės, neprisivalgyti angliavandenių. Visgi geriausia yra visą laiką nuosekliai siekti savo tikslo, pamažu vartoti papildus, daug sportuoti, saikingai maitintis. Organizmui sveikiau, kai mes nuolat palaikome kažkokį optimalų režimą, o ne iškart apkrauname organizmą didžiausiomis dozėmis papildų, mankštos ir dietos, o paskui tikimės, kad galėsime po varžybų gyventi kaip anksčiau. Organizmui nepatinka šokai, tad reikėtų laikytis nuosaikumo.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *